Tänk er...

....att andas genom ett sugrör. Ett jävligt litet ett. Typ ett Festis-sugrör.
....att varje gång du försöker andas djupt så efterföljer en trevlig hostattack som skulle kunna få en mindre elefant att blåsa upp från marken och flyga sin kos.
....att du har konstant ont i magen (träningsvärk från allt hostande), ryggen (ont i lungorna?) och nacken.
....för att inte tala om halsen!
....att inget hjälper mot detta helvete. Inte té med honung, inte hostmedicin med morfin i, inte vatten. Det hjälper något att lägga en fuktig handduk över fejan och andas genom. Fuktig luft is the shit. Skicka mig till något ekvatorland fort (jag vill välja själv dock)!

Nej, jag ska sluta gnälla. Snart. När jag fått min home delivery (ja, man särskriver på engelska).

Gick inte att jobba =/ Hostar så jag knappt kan andas så det känns inte så värst bra. Vet inte om jag smittas heller.


Slänger in lite bilder från arkivet..yeeeey!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0