Förlåt mig för jag har syndat! Har ju glöm...

mms_img-10342703 (MMS)

Förlåt mig för jag har syndat! Har ju glömt att visa vad jag beställt från Hööks! Statistiken för djupa depressioner och hungerstrejkande måste skjutit i höjden pga detta men misströsta ej. Jag visar er nån annan gång. Kanske imorgon, kanske någon annan dag. Kanske slänger jag ihop ett sånt där snajsigt kollage också men troligen inte. Det mest troliga är att jag glömmer det helt. Så förbered er på att ligga sömnlösa ett par veckor framöver och undra. Har iaf köpt en förjävla bra grej som banne mig är genialisk! Tro om jag också skulle ta och komma på något genialiskt? Fan att Facebook och glödlampan redan finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0