.....

.....värsta natten på mkt länge i natt. Somnade runt 23,30 vaknade 01 av hostan och höll på...till 03 kanske? Sen vaknade jag 05 igen. Kul det ska bli att jobba till 23,30 idag sen försöka sova.
DESSUTOM (gud det är så synd om mig nu) så fick jag sova typ sittandes i natt, hade en stor soffkudde bakom mig och därför har jag även skitont i nacken.

Ni kan skicka tröstpresenter till röda huset, Bonäs, Sweden.


I veckan händer följande:

Tisdag: Överleva jobb
Onsdag: Samma som ovan
Torsdag: Helge skos plus samma som ovan.
Fredag: Ledig. Falun och hopptävlingar kanske? Vill nån följa?
Lördag: Bröllopsfotografering. Det var längesen jag gjorde det så det blir jättekul!
Söndag: Ev Falun om det inte blev på fredagen. Eller så skiter jag i det helt.
Måndag: Ledig!






Jag önskar så att du fanns kvar hos oss.
Du fattas <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0