Springa, springa.

Välkommen att hjälpa mig komma ihåg följande:
* Hemligt, roligt, projekt imorgon.
* Dressyrträning på torsdag.
* Bilprovningen på torsdag, kanske 08?
* Köpa havre, korn mm till hästarna. OBS! INGET annat.
* Spin of hope nästa lördag (12 timmars spinning till förmån för Barncancerfonden).
* Fortsätta springa och gymma!

Likabra att skriva upp saker. Jag är fullständigt hopplöst med att komma ihåg.
Så, med det avklarat kan jag berätta hur dyr min ena häst är idag. Det kan skifta snabbt det där, från gratis till dyr men idag är han bara dyr och älskvärd, den lilla jäkeln. Åkte till Orsa och red på travbanan där. Underlaget hemma och i skogen är ungefär så dåligt det kan bli och Helge behöver röra sig mer än i skritt så det var bara att lasta och åka.
Testade för första gången att "skicka in" honom i transporten och med hjälp av en av stalltjejerna som mutade med mat så gick det långt över förväntan. Han gick ut en gång sen in igen och stannade. På vägen hem gick han själv in och stannade. Duktig!
Ridningen då. Lite fjantig såklart men han har ju inte varit ute på sånna "äventyr" själv förut. Skötte sig även där alldeles utmärkt. Lite spänd och tittig i början bara sen lugn och fin.
Underbara lilla hästskrälle.
Mat, dusch och laddning för morgondagen.


Kommentarer
Sanna

Va fin han har blivit, bra jobbat!!

2012-03-21 @ 07:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0