Om jag tänkte överhuvudtaget när jag bestä...

dsc_0400-1-1 (MMS)

Om jag tänkte överhuvudtaget när jag beställde dessa i början av 2012 vet jag inte. Kanske trodde jag att detta var året då helvetet fryser till is, året då Leksands IF går upp i elitserien, året då Björn Ranelid börjar bli blek, året då JAG lär mig gå i högklackat. Jag hyser mkt starka tvivel om den saken. Oavsett om jag lär mig eller inte så är de ju iaf förbannat snygga. Det kan man inte ta ifrån dem. För tillfället har de förpassats till en hylla som prydnad men en vacker dag ska jag ut på vingliga ben och testa dem. Om så bara i 10 min. På vinst och förlust, med risk för benbrott och hjärnskakning. Vill man vara fin får man lida pin...som någon klok jävel sagt nån gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0