Utbränd...

Nej då, inte är jag utbränd inte men helt jävla slut i kroppen och huvudet. Skulle kunna somna på stående fot och har ingen lust med nånting för tillfället.
Ibland har man, iaf jag, sånna dagar då man önskar att man hade en slav som fixade stallet åt en så man bara behövde mysa med hästarna och inget mer. Hade ingen inspiration alls till att rida idag så det blev skrittjobb på en äng vid stallet i 30 min. Dock "ordentligt" jobb. Tränade på att ha rakriktad häst, halter plus mycket sidvärts.

Cyklade till och från stallet så det får bli dagens motion. Svängde ihop korvstroganoff när jag kom hem så nu är jag mätt och skapligt belåten i soffan. Funderar på om jag ska åka och titta på hoppträning eller inte. Drygt. Men tråkigt att bara sitta hemma, orkar inte ta tag i någon städning eller något sånt trevligt iaf.

Kolla på Portugal vs Danmark i fotboll kanske? Not. Ronaldo alltså. Jag fattar inte grejen med honom. Hur kan man tycka att en sån uppblåst snobb är snygg? Motbjudande. Inte sjunger han nationalsången heller den tönten. Nej, jag hejar på Danmark.
Fast jag tänker inte titta. Möjligen somna med matchen i bakgrunden.


Dagens +: Att jag redan lagat mat och slipper göra det en minut innan det är dags att sova. Typ.

Dagens -: Att laga mat när man är hungrig. VÄRDELÖST. Rena tortyren, men nu är det gjort.




Världens, genom tiderna sötaste hund. Saknar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0