Rubrik

Gick faktiskt upp vid 6 idag tro det eller ej. Egentligen hade jag kunnat sova längre men kände mig pigg och utvilad efter över 7 timmars sömn. Cyklade till stallet gjorde jag också, hurtigt värre.

Helge blev riden i skogen i dressyrsadeln och med hackamore. Jag ville köra lite sitsträning så jag tog det då man bara kan sitta helt still i handen, hålla ett jämt stöd och har mer tid att tänka på sitsen. Han var ngt tung i handen men slappnade av och sökte sig nedåt jättebra. Red mkt tempoväxlingar, sidvärts och gjorde halter. Blev bara skritt och trav idag men ändå jobb hela tiden.

Om några timmar blir det jobb och lika på onsdag sen jäklar är det ledigt i 4 dagar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0