Random blablabla.

Härliga, helg. Som jag längtat. Inte för att jag nödvändigtvis ska göra ngt spec but still. Det är ju lediga dagar och det gillas väl alltid.
 
Hästarna vilar idag men imorgon ska Helge få jobba igen minsann! Tror dock att jag får försöka hålla honom på marken imorgon och inte så mkt mer då han vilat en hela vecka. På fredag ska han tävla igen. Kan gå precis hur som helst. Fint eller katastrof =) Det visar sig. M-L rider honom då med. Kul som f-n med tävling på hemmaplan iaf!
 
Idag råkade jag göra en impulsgrej. Jag är rätt bra på det, eller dålig beroende på hur man ser det. Det gäller att prioritera kan vi väl säga.
 
I helgen händer som sagt inte så mkt. Rida både hästarna, kanske hämta båt, kanske en sväng på stan, kanske sola (troligtvis inte ute eftersom vi bor på Antarktis), kanske rida andras hästar, Helge ska hoppträna med M-L på söndag.
Får väl se.
 
Strax en till sväng till stallet sen le soufa. Vi är bästisar jag och soffan. Var ju ut två ggr förra helgen så nu får det blir slappa några helger tror jag bestämt.
 
Man blir ingen muskelknutte av att vara ute och svira hela tiden =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0