Första semesterdagen.

Alltså...jag vet inte riktigt om det här med semester är min grej. Jag är så sjukt dålig på att göra ingenting. Blir rastlös direkt! Första semesterdagen och jag känner redan så...
Lägenheten är skinande iaf och Helge dressyrtränad och genomriden idag inför Ted Nätterqvist-träningen på onsdag så något har jag lyckats med. Bilen behöver visst städas den med. Kanske imorgon. Kanske inte.
 
Var till Orsa och red dressyr idag och blev filmad. Alltid kul att se efteråt om det ser bra eller förjävligt ut. Idag såg det mestadels bra ut och hästen kändes bra. Lite smågrejer som man inte är överens om är det väl alltid men överlag bra. Han blev avslappnad och fin på slutet och det är ju mitt mål för tillfället.
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecka

Gunghästen! Ni är så fina :)

2012-07-10 @ 19:30:16
URL: http://rebeckawarnstrom.blogg.se
Elin

Jattefint Sanna! Sa himla kul att se.

2012-07-11 @ 00:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0