Kylig men ljus promenad.

                                          Klart hästarna också ska ha jul-mysigt.
 
 
 
 
-20 ute och +13 inne när klockan ringde vid 06.00 imorse. Kanske är dags att ringa Mora Strand så de kan komma och fixa vårat trasiga element.
 
Varit ute och gått med hästarna i 40 min idag. Hade nya pannlampan och jag är mer än nöjd! Den lyste starkt och långt och jag var nästan inte ens livrädd i mörka skogen. Hade aldrig gått där utan hästarna dock. Finns ingen pannlampa i världen som skulle få mig att gå ensam i en mörk skog =)

Hästarna fick varsitt täcke och jag fick några lager varma tröjor och så gick det utmärkt att gå. Var nog lite tack vare Helges promenad-tempo också. Powerwalk med stort P.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0