En torsdag.

Ångesten jag hade i morse när klockan ringde alltså. Haha helt vansinnigt hur mycket jag INTE ville jobba idag. Det gick dock bra när jag väl var där. Nu är jag ledig några dagar till innan nästa jobbdag.
 
Red ut Helge med Emelie och Grande. Har känt mig lite nere och rastlös de senaste dagarna så jag hade ingen inspo alls att rida. Därför lät vi hästarna galoppera rakt fram utan större krav. Ganska härligt ändå. Att bara stå i lätt sits med lätt stöd på tyglarna och känna hur kraftfullt hästen galopperar under en. Var ganska kallt ute men eftersom vi galopperade nästan hela tiden så höll vi oss varma.
 
Lite mat hos mamma och pappa och sen skulle pappa bjuda mig på hockey. Vi lyckades dock somna i soffan efter maten båda två så vi skippade hockeyn och nu sitter jag hemma i min onepiece och ser film.
 
Har en hel del att göra imorgon. Bla fixa tatueringstid! Hiiiii, roligt.
 

Liiite till får det allt plats med.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0