Annandagen.

Seg.
Så kan man sammanfatta den här dagen, men trots det har jag lastat 600 kg hö och ridit dressyr på Helge i Orsa.
Var på parken med tjejerna igår. Det var rätt kul men så galet mkt folk så man fick stå i baren en halvtimme om man ville köpa något. Irriterande. Sånt slöseri med tid när man kan stå och glo nån annanstans. Hehe.
Alltid kul att träffa gamla bekanta och slå klackarna i taket en sväng på dansgolvet iaf. Klackar vilka jag hatar varje gång kvällen är slut. VARJE gång.
 
Låg i sängen till elva idag och hade kunnat ligga kvar där tills imorn om det inte var så att jag hade lite förpliktelser att utföra.
När höet var på plats på skullen och stallet var mockat och fixat åkte jag, Emelie och Helge till Orsa och det såg ut såhär:
 
 
Stundtals bra, stundtals inte.
 
- Mina händer är för flaxiga.
- Jag ska ha lite längre tyglar så han får chansen att sträcka ut nedåt men inte FÖR långa.
- Spänner mig fortfarande ibland men det är iaf på bätrringsvägen.
 
+ Tja...jag spänner mig inte lika mkt =)
+ Jag har ett mkt stabilare överliv nu än för några månader sedan.
+ Helge mkt lydig för framåtdrivande hjälper.
 
 
 
Imorgon ska jag jobba. Ångesten är obeskrivlig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0