Visste du att...

...jag är VÄLDIGT mörkrädd.
...jag har extrem bacillskräck när det gäller offentliga toaletter, dörrhantag till affärer, rulltrappor, etc. Tvättar händerna och öppnar dörrar med armbågen eller handen innanför kläderna tex. Pengar är också ganska nasty.
...jag blir irriterad på folk som särskriver.
...jag är vänsterhänt.
...chips är min drog.
...jag hatar när folk inte passar tider.
...jag starkt ogillar folk som skryter och tror de är värda mer än andra.
...jag inte tål människor som bara skriver "mitt-liv-är-perfekt"-statusar på facebook.
...jag vägrar äta mat från hambugerkedjor. Mc Donalds osv, usch!
...jag äter bara kött, kyckling och sånt om det är ordentligt lagat hemma hos någon eller på BRA restaurang. Mkt viktigt. Vällagad mat är sjukt viktigt faktiskt.
...jag inte dricker varken öl eller vin.
...möjligen rosé.
...min pojkvän har 6 gitarrer, varav 5 el-gitarrer. De hänger på väggen här hemma. Snyggt som tusan.
...av alla människor i världen hade jag helst träffat Bruce Springsteen. Av kändisar alltså.
...jag inte förstår tjejer som spacklar sig som fan VARJE dag. Orka.
...jag jobbat i Sälen.
...jag borde verkligen åka mer snowboard.
...jag varit ridlärare.
...jag har kört flygplan. Under uppsikt av piloten förstås.
...jag endast provred Helge när jag skulle köpa en till häst.
...jag tjatade tills jag fick köpa Grande.
...Daniel Adams Ray har lånat min keps.
...jag tycker Takida är typ världens sämsta band men en av sångarens nya låtar på svenska är bra.
...jag är väldigt sentimental. Kommer gråta floder när Andreas flyttar fast vi ska träffas så ofta vi kan ändå.
...jag får ont i huvudet av att bara åka innanför tullarna i Sthlm. Stress.
...jag har lite lätt klaustrofobi. Känslan att sitta fast/ vara instängd skrämmer mig. Gå på Bruce konsert går bra dock, även om köandet var lite jobbigt.
...jag är även livrädd för att kräkas. Vidrigt.
...gillar att läsa chic-lit samt se serier som Gossip girl, SATC osv men skulle ALDRIG vilja byta liv med dem.
...jag blir väldigt lätt rastlös. Jag gillar att ha mkt att göra.
...jag inte är ett dugg intresserad av handväskor men har alldeles för många skor.
 
Så. Gör någon nångång ett Susanna-quiz har du lite större chans att kamma hem full poängpott nu.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0