Sista sommardagen

Matrix i soffan med A. Är trött efter en vecka med heltidsjobb, övertid, stall och total storstädning av lägenheten, plus att jag skruvat ihop en hylla, möblerat i den och sålt den andra. 
Skickat iväg papper till Agria har jag varit duktig och gjort också.
Härligt att få saker gjorda.
 
Ang sadeln så kändes den bra! Helge var även sjuuukt pigg och undrade hela tiden om vi inte skulle springa. Red mycket lydnad som vanligt och Emelie var duktig på Grande. Ska åka iväg med henne och Grande till Orsa någon dag så får hon rida lite på banan där.
Imorgon blir det någon liknande tur i skogen som idag sen tävling på söndag. Spännande!
 
Har fått en present av syster som jag verkligen önskade mig. Visar sen. Jag vet att ni vill se. Ni kan väl inte sova nu förstås när ni inte fick se direkt.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0