Glad =)

Japp, samma rubrik som föregående inlägg, men det stämmer in fortfarande.
 
Har ridit ett bra dressyrpass på Grande för någon timme sen och jag är SÅ nöjd med honom! Fina, gammelmannen är på g. Skrittade och travade på stora böjda spår med inslag av öppnor, slutor och skänkelvikning. Han var pigg, lydig och glad. Sjukt kul att han är så fin och börjar bli igång nu. Fortsätter rida honom lugnt och lätt bara så hoppas jag att han håller.
 
 
En bild från i höstas.
 
 
En annan orsak till rubriken är att A är på väg hem från Sthlm nu. Det gör mig glad =)
 
Imorgon är det dags för Vasastafett och jag har tränat massor. Jag har tränat lite. Nej, jag har faktiskt inte tränat löpning alls på sista tiden. Tur Helge håller mitt flås uppe så jag inte är helt borta imorgon. Fast det kanske jag är ändå =)
 
Nu ska här fixas låtlista till morgondagen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0