Clinic för Ted Nätterqvist.

Helge var ju med på en clinic i Rättvik i torsdags. Ted Nätterqvist höll den och en duktig tjej som heter Amanda Gullström red Helge.
 
Överlag var han jätteduktig. Det var en trekombination de fick lite problem med men han har ju aldrig gjort ngt sånt förut så det gör inte så mkt. Amanda coachade honom bra och sen var det inga problem. Jag har fått jättemycket bra tips, både av att lyssna på Ted såklart men även av Amanda. Är extremt träningsinspirerad nu! Kommer bli jättekul att jobba vidare med det här och förhoppningsvis ser Ted skillnad nästa gång jag tränar för honom.
Vet redan vad jag ska rida för övning nästa gång jag ska hoppa. SÅ. NÖJD.
 
En liten film här. Har valt att ta bort ljudet. Ni får skylla er själva om ni inte var där ;)
 
 
 
Clinicen var väldigt givande. Att se en jätteduktig ryttare rida min häst och få tips av henne, lyssna på Ted som är en av de mest erfarna människorna i branschen, se ryttare som tävlar 1,50 träna, analysera vad de gör som inte jag gör osv.
En toppenkväll med mkt bra sällskap!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0