12 augusti.

Ska väl skriva ihop ett vanligt inlägg också.
 
Igår skrittades båda hästarna.
Jag och A åt en supergod middag på Strand och tittade sedan på film hemma. Mysig kväll.
 
Dagen idag har jag ju redan berättat om. Mest gråt. Grät så jag nästan spydde när jag vinkat av honom och gick mot bilen. Extremt jobbigt. Usch. Kanske töntigt enligt en del men det skiter jag fullständigt i. Han är en stor del av mitt liv som jag inte vill vara utan.
 
Red Helge i skogen. Mkt korta gångarter idag och det gick bra. Kände mig ganska orkeslös men det gick bra ändå faktiskt.
 
Duschat och lagat mat. Hur lagar man mat bara åt sig själv? Inte två matlådor utan en?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0