Grattis!

Idag fyller mitt grå yrväder 8 år. Jag har haft honom i 5 år nu. Tiden går så fort =)

Kommer ihåg när han var 3 år och "liten" och såg ut såhär:

Gud vad mörk han var!



Nu ser han ut såhär:





Fina plutten.

Idag är jag L.E.D.I.G!
Jobbade från tisdag till igår och det var rätt drygt, dock gick det bättre än jag trodde det skulle göra.
Idag har jag varit i stallet från 8-12 och pysslat i stallet, släppt ut hästarna, gett lunch, smörjt grejer osv.

Har lagt ut lite grejer till salu också.
Bla en sadelgjord. Resår i båda ändar, 130, knappt använd och ett par boots. Till människor alltså =)
Hoppas jag får lite skit sålt, så onödigt att det ligger och skräpar.

Nu: Lunch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0