På söndag ska jag börja rida igen! Ska bli...

foto065d (MMS)

På söndag ska jag börja rida igen! Ska bli kul. Tänkte försöka bli fotad någon dag snart med båda hästarna. Mycket roligare att titta på lite nya bilder. Igår meddelade hon som skulle bli fodervärd på Grande att hon helt plötsligt inte har tid att ha häst. Surprise! Hade helt ärligt inte väntat mig något annat heller. Får motionera båda själv helt enkelt och vill någon följa är det bara att säga till. Igår tömkörde jag Grande på banan och Helge vilade. Idag blir det klättra för båda två i skogen. Och även för mig med då såklart. Bloggen ser förjävlig ut men den är under konstruktion, btw :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0