Ny design!

Äntligen hade jag tid att fixa in nya designen. Bättre va? =) Det tycker jag iaf. Jag blir liksom aldrig helt nöjd men det här är nog det närmaste helt nöjd jag varit hittills.

Herrejevvlar vad skönt det är att bara ligga i soffan! Gick upp tidigt idag och åkte och gav hästarna mat innan jag hämtade Marie-Louise och så red vi ut hästarna i skogen. Jag på Grande och hon på Helge. Vi red en timme ungefär och båda hästarna skötte sig bra. Galopperade ganska mycket och det är superbra för båda hästarna. De blir mer avslappnade och spec Grande kommer igenom kroppen ordentligt och han blev supermjuk efter det. Helge verkade tycka att det var superkul att komma ut och springa lite =)

Jag ska tillbaka till stallet senare och mocka klart och packa hö, byta vatten osv.

Igår var jag med M-L på tävling i Vansbro. Hon red två hästar i 1m och två i 1,10 och fick med sig två placeringar hem. Grattis!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0