Har haft en skitbra dag idag. Började med ...

foto2640 (MMS)

Har haft en skitbra dag idag. Började med en sovmorgon ända till 9 vilket inte hör till vanligheterna! Vid 10 kom två kollegor och hämtade mig så åkte vi och fiskade i några timmar. Fick ingen fisk men det gjorde inte så mycket för vädret var helt underbart! Låg mest på bryggan och njöt av solskenet. Efter det blev det fixa stallet och så red jag Grande medan A gick med och tog kort. Helge fick vila för imorn ska han på tävling i Orsa! Hehe, han ska inte tävla utan ut på miljöträning och se lite liv och rörelse. Dessutom ska jag fota lite ryttare har jag lovat. Ska bli kul men har dock hört att det ska bli tråkigt väder. Håll en tumme för våra duktiga dressyrryttare här omkring imorn :) Hoppas själv kunna bli en av dem i framtiden. Testade ju en sadel häromdagen men den passade tyvärr inte alls. Ville verkligen ha den! Men, men. Mina hästar har hög manke så det är svårt att hitta bra sadlar till dem. Får fortsätta hålla utkik. En butet eller devocoux kanske det får bli. Dressyrsadeln byter jag nog aldrig ut, älskar den! Bla, bla, bla. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0