Grande med hans promenadkompis Hans från g...

foto2552 (MMS)

Grande med hans promenadkompis Hans från gårdagens tur i skogen. Vi klättrade och gick på skotarvägar (sånna som tar ner träd i skogen) så hästarna fick lyfta ordentligt på fötterna och tänka till lite. Skönt att ut och röra på sig. En till sak som hände igår var att jag ÄNTLIGEN fick mina provsvar jag väntat så på. De visade att jag INTE hade stora C och operationen blev gjord i tid och allt var borta. Förstå vad underbart skönt det var att höra. Nu kan jag lugna mig i 4 månader tills det är dags för tester igen. Glad som en speleman :) Det ska jag fira med att rida idag! En lugn skrittsväng på Helge. Hoppas bara han har samma uppfattning om vad som är lugnt som jag bara.



Kommentarer
Sanna

Stort Grattis!!

O njut av ridningen i helgen!!

Kram

2011-09-08 @ 10:09:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0