Mina underbara knäppisar. Gick med dem ca ...

mms_img314876637 (MMS)

Mina underbara knäppisar. Gick med dem ca en timme i skogen och det var härligt att komma ut och gå i solen och röra sig. Jag trivs så himla bra med mina hästar. Om jag är nere eller ledsen blir det alltid bättre hos dem. Kan inte tänka mig ett liv utan dem.... Häromdagen tog jag hem en app där man får bättre koll på sin ekonomi och jag såg att nästa månad kommer mina hästar kosta mig 6500 kr. Det är mycket pengar men värt varenda öre, helt utan att tveka. Jag hoppas jag kan åka och rida i Orsa eller något i helgen så jag kan rida lite mer ordentligt utan rodeo i skogen :-) Har förresten skaffat ny hovslagare! Hon är toppen och jätteduktig. Skönt att få in lite nytt och trevligt folk :-)



Kommentarer
Linda W

Hej!

Utan hästarna (och alla andra djur jag har) hade vardagen varit väldigt lugn och trist.. De är verkligen skoj att hålla på! Jag blev nyfiken på vad det är för app? Är den bra? Finns den till Iphone?

Må gott!!

2011-10-20 @ 18:33:10
URL: http://pluppelinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0