Heligt förbannad.

Jag är en ganska arg person.
Har hett temperament, kort stubin.
Ganska lättretlig.
Tycker ganska fort illa om folk som inte kan beté sig.
Blir arg ganska snabbt på ganska (väldigt) små saker. Som tex att en jacka ramlar ner från hängaren, en garderobsdörr som öppnar sig när man just stängt den osv.


Det finns kort och gott ganska mycket som gör mig arg men TROTS det, kommer jag inte ihåg när jag varit så arg som idag.
Jag ska inte hänga ut någon, men jag kan väl säga att vuxna människor som är så otroligt fega och inte vågar säga hur det är utan hittar på nån löjlig ursäkt som de tror man ska gå på ( en anledning bra nog att bli arg på, att personen i fråga tror jag är så dum i huvudet att jag inte fattar! Att denne tror den är smartare än mig. Haha! En förolämpning i sig bara det), sånna har jag inte mycket till övers för.
I allafall så hoppas jag att jag aldrig nånsin mer behöver se människan och jag ska from nu försöka att inte lägga ner så mycket energi på att vara asförbannad. Det skadar ju bara mig själv. Har varit så arg att jag fått blodsmak i munnen idag, vilket inte låter hälsosamt =) Så därför avslutar jag det här här och nu och ska inte ägna den här personen en tanke igen, i hela mitt liv.

Som tur är finns det andra människor som är räddande änglar <3 All creed till er.

Hästarna vilar idag. Helge tog jag av andra framskon på igår så han inte snedbelastar och Grande får också vila.
Imorn är det på´t igen.
Igår red jag Grande i skogen medan två kollegor sprang bredvid. Kul med sällskap!

I helgen blir det marknad och mys med familj och svärfamilj. Mys! Möjligen lite bowling med jobbet också. Det får vi se.
Nu ska det fixas tacopajer och städas lite.
Huj huj!



Er två gör jag verkligen allt för <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0