Fredag i oktober.

På onsdag.
Då blir mina hästar äntligen skodda. Av en ny hovslagare. Inte kul när de sätter en i skiten sådär men.. ´nuff said.


Idag har jag först jobbar mellan 05,40-14,30. Var ganska segt på slutet när man bara går och tittar på klockan och längtar till helg. Tänk om man hade ett jobb där man knappt brydde sig om klockan och var jätteglad att gå upp varje morgon! Det är få förunnat men jag hoppas jag blir en av dem en vacker dag. Jag vet vad min dröm är och jag ska minsann uppnå den, frågan är bara när =) Nu låter det som om jag inte trivs på mitt jobb men det gör jag verkligen! Dock är det inte mitt drömjobb direkt.


How ever, efter jobbet åkte jag och kollegor till stallet, fixade lite mer Helges pg-beslag som ska på nästa vecka och tog sedan en promad, jag på hästryggen =) Grandus. Imorn ska Helge få ut och gå lite på gräs i runt nån hage eller så, han är galet rastlös stackarn. Sen blir det marknad och mys!

Nu ska jag nog krypa ner bredvid ett stycke jättetrött och lite småsjuk pojkvän. Stackars.






Kommentarer
Sofie

Jo det är klart ni ska ha Jackson<3 jag syftade på nu i helgen när jag på Ullared, men det hade gått bra ändå :)

Fin bild på er!

2011-10-09 @ 15:01:39
URL: http://sofiekans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0