Långhårig Helge. I veckan trappar jag upp ...

mms_img137757826 (MMS)

Långhårig Helge. I veckan trappar jag upp motionen på honom så snart kanske det blir dags att klippa honom också. Grande ska gå 3 träningar på 3 veckor nu så kanske får klippa honom en gång till med. Verkar ju inte bli kallt iaf så det är nog inga problem. Är i Gävle nu och har gått på Ikea lite. Strax på väg hem till mockning och intag av hästar sen fixa hemma ikväll. Har köpt fina krukor som jag ska se om jag kan plantera något i (mamma om du läser det här så kan du väl fråga om jag vill ha några skott från någon barnsligt enkel blomma). Imorgon ska jag prata med en läkare. Cant Wait! Nu ska jag minsann bli frisk som en jäkla nötkärna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0