Jag då.

Skrev ju om hästarnas personlighet häromdagen och nu är det kanske dags att skriva en rad eller två om mig med tänkte jag =)

JAG:
*Jag är ganska stressad som person. Något av det absolut värsta jag vet är att vänta och blir förbannad på folk som inte respekterar min tid, sånna som säger en tid men kommer en halvtimme senare tex.

*Människor som gör saker sakta kan stressa mig något otroligt.

*Jag har hett temperament och blir arg ganska lätt men även glad ganska lätt efter, i de flesta fall.

*Jag gör allt för mina hästar och sätter dem alltid framför mig själv. Jag har stått över många utekvällar, många utlandsresor, mycket fina kläder osv för dem. Det har varit tidiga mornar, mycket slit, många tårar, extremt mycket pengar men framförallt en väldig massa lycka genom åren.

*Jag är en väldigt stor djurvän. Jag räddar flugor som hamnat i poolen hos moster på sommaren liksom...

*Jag är sjukt mörkrädd!

*Jag skulle aldrig dricka så mycket alkohol att jag fick minnesluckor eller ligga i något dike och spy. Så sjukt ovärt.

*Jag tycker rökning är det skabbigaste som finns.

*Jag ÄLSKAR att shoppa rid och hästutrustning.

*Jag tycker om att ha lite "sofftid" och varva ner innan man går och lägger sig.

*Näst efter ridning är snowboard det roligaste jag vet men hinner tyvärr inte åka tillräckligt ofta.

*Hade jag haft råd och tid hade jag köpt en värstingskoter =D

*Jag försöker alltid göra det mest praktiska. Fylla vatten i stallet samtidigt som jag sopar etc. Allt för att spara tid.

*Jag kan bli irriterad på folk som inte tänker efter, eller tänker ett steg längre.

*Jag föredrar nio gånger av tio en hemmakväll med film framför krogen.

*Jag kan vara väldigt envis. VÄLDIGT envis. På gott och ont.

*Jag brukar jävlas lite med folk, på ett busigt sätt.

*Skrytsamma människor är de värsta jag vet.

*Människor som berättar hur ont de har och hur synd det är om dem kommer på andra plats.

Så..Det var lite av mig men långt ifrån allt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0