Invalido

Ligger i soffan och tycker lite lagom synd om mig själv. Har förbannat ont i magen och känner mig ganska risig.
Mådde super imorse! Upp till jobbet och körde igång maskinen utan problem men sen efter en timme sa det pang och jag trodde jag skulle svimma. Kallsvettig, snurrig, illamående och helst ville jag bli överkörd av någon truck. Tur att man har så fantastiska kollegor. De fixade Panodil, tvingade mig att lägga mig i vilorummet, la över mig en tröja och en jacka och kom och såg till mig lite då och då <3

Låg där och huttrade en timme sen blev det bättre så jag kunde jobba igen. Inte första gången det händer direkt så jag vet ju att det går över men nog så drygt när det väl håller på.
Resten av dagen har jag bara haft halvont så det har gått okej. Gick en kort promenad med Helge och Grande fick vila. Han har en jättelös sko och jag vågar inte riktigt slå fast den. Han får vila till torsdag.

Har lyckats laga mat här hemma iaf men mycket mer blir det nog inte gjort idag dessvärre.



Kommentarer
Sandra

Fin fin hårfärg!!

2011-11-24 @ 12:11:38
URL: http://hippiepippi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0