Dressyrträning med Grande G

Och var bra det gick! Lite trögstartad kanske men annars var han sååå fin! Mjuk och trevlig att rida och jag fick jättebra hjälp av Annica.

Det jag ska träna på är att få honom ordentligt rundad runt innern och att han verkligen accepterar det. Kunna reglera tempot lite mer och ha honom kvar plus en del till. Ska lägga ut en film sen så får ni se och kritisera ;)

Jag är jättenöjd och glad och det roligaste av allt var nog att Eva som jobbat i stallet hela tiden då Grande stod där som ridskolehäst inte ens kände igen honom. Hon trodde jag hade Helge för han var så fin =P Sånt är roligt att höra!

Nu en dusch sen soooooovaaa...snark.


Gammal bild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0