Lördagkväll.

Nu var det längesedan jag bloggade ordentligt, inte bara med telefonen. Tiden har inte räckt till helt enkelt.

Det händer väl inget jättedramatiskt men några bilder på vad jag gjort senaste tiden kan ni få.

Matchat löpskor + byxor löjligt mycket =)                   Tycker det är grymt skönt att slippa packa så mycket hö!




Plaskat med hästarna.                               Pappas gamla moppe ska lagas och bli färdmedel till jobbet åt mig =D



Tagit promenader och ätit tall.                                    Hästarna går "heltid" på bete.



Myst med bästa lurvpös´n.                                                         Andra har också myst.



Andreas har ridit....                                                           .....i full fart!



Åkt motorcykel...i 200 km/h! Adrenalinkick!                   Fixat en massa kläder som jag ska sälja på loppis imorn.




Helge har varit superhärlig att rida senaste gångerna. Igår hade han gjort något på ena frambenet så jag red inte men det var borta idag så imorn ska jag rida en sväng.
Grande har också varit duktig och blivit riden alla dagar i veckan utom idag.  Mitt senaste dressyrpass gick sådär. Förvända galoppen var helt klockren annars var det mesta lite kämpigt och inte så "lätt" som det kan vara. Vi fick ta i lite båda två och finliret kom vi inte riktigt till. Men, men vi tränar vidare!







Igår var jag och älsklingen på bio. Pirates 4an. Den var ingen topp 5 direkt men absolut sevärd. Mysigt att gå på bio hur som helst!

Nu ska jag ta en lång dusch, måla naglar, platta håret osv. Rå om mig själv helt enkelt. Andreas är och spelar med sitt band på en bal, annars hade han fått göra det ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0