Igår var inte min dag. Jobbade en timme se...

foto2007 (MMS)

Igår var inte min dag. Jobbade en timme sen fick jag världens migränanfall så fick skjuts hem och låg på soffan med en filt över huvudet från 7 till 15 och ville bara att någon slog något hårt i huvudet på mig. När jag blev bättre åkte jag till stallet och skrittade Helge medan en medryttare red Grande en egen sväng. Andreas gjorde mig sällskap till fots, mys. Idag vilar Helge och Grande ska gå ett dressyrpass på gräs. Han har gått 3 dagar i rad i skogen på sand så nu är det dags att byta underlag, vilket är jätteviktigt att man gör ibland. Planen för imorn är att rida ut båda lite lätt i skogen i skritt och trav. Resten av helgen är inte planerad riktigt än. På söndag ska jag sälja saker på loppis nästan hela dagen så får se vad som hinns med efter det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0