Gissa vem som var med mig och mockade i ha...

foto1902 (MMS)

Gissa vem som var med mig och mockade i hagen idag igen? Han är så nyfiken min Helge, ska vara med på allt. Grande kom efter ett tag han med, när höet var slut förstås. Det är väl det jag gjort med hästarna idag. Kom hem från en galen weekend i Sälen vid tolv idag och fixade stallet. Lite mat och vila hemma sen var klockan helt plötsligt halv 6 och jag åkte tillbaka till stallet och mockade i hagen en timme sen tog jag in hästarna och pysslade med dem. Helge började sin Finadyne-kur ikväll och den är klar på fredag. Jag tror inte det kommer hjälpa alls men man ska väl göra som veterinären säger och hålla tummarna. Imorn är det dags att bygga betehage till mina matvrak, gräset har börjat krypa fram ordentligt nu. Kolla in Bloppisen nedan vet ja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0