Bloppis!

Har lite rensning i garderoberna, bland både hästkläder och vanliga kläder så jag tänkte slänga ut lite här i några dagar innan jag lägger ut det på Tradera.

Först lite vanliga kläder.

Jacka från Nikita. Skön på vår/höst eller kyliga sommarkvällar.
Bra skick, storlek M
200:-




Sommarjacka från Nike. Som NY!
Storlek S, tvätt 30 grader.
400:-



Lång, randig, skjorta från Cubus.
Storlek 38, använd en gång.
80:-



Grön/vitt linne.
Storlek 38/40 dock liten storlek.
50:-



Randig tröja med 3/4 ärm. Perfekt ridtröja!
38/40.
50:-



T-shirt med Heidi Klum tryck.
Storlek M/L men liten storlek.
50:-



Randig tröja.
Storlek S.
50:-



Randig tröja från HM.
Storlek XL då jag använt den som oversize med leggings.
80:-



Korta jeans från Levi´s. Twistad söm (därför benen vrider sig lite på bilderna).
Storlek 27 fast jag tycker nog de är något mindre, tight fit.
250:-



Prickig kofta med knytning.
Storlek S.
50:-



Rosa kabelstickad tröja.
Storlek S
50:-



Blå/vit randig tröja. Använd en gång.
Storlek 34/36
100:-



Är man intresserad av något är det bara att maila eller skriva en kommentar.

[email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0