Duktiga hästar!

Vaknade sex i morse och hade svårt att somna om igen. När jag väl gjort det ringde klockan såklart. Klassiker.
Åt lite frukost sen var jag i stallet 8.00 Hästarna fick mat och så mockade jag innan jag och Stina red ut Grande och Mon Amie.
Bytte bett på Grande idag och red på ett nova och han gick bra på det. Skrittade länge innan vi red upp i skogen och ökade tempot. Jag (och han) orkade hålla ihop galoppen mycker bättre idag än igår och han kändes mycket, mycket finare idag. Jag släppte stigbyglarna för att jag frös så mycket och då kom jag åt honom bättre (hoppsadel) och han kändes riktigt fin andra halvan av passet.

Helge tömkörde jag 25-30 min och han skötte sig också. Trots att han var överladdad innan vi kommit iväg.
Imorn ska jag rida honom en sväng och hoppas han sköter sig =)

MAT! Sen afterski.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0