Vårväder hela helgen.

Vädret den här helgen alltså.. Så underbart!

Helge var superfin att rida idag och Anna tog med sig Jolly och gjorde mig och Grande sällskap lite senare.

Vi red en sväng genom byn sen upp i skogen och galopperade. Blev ett renodlat konditionspass idag och både jag, Anna och hästarna var dyblöta när vi var klara =) Härligt, härligt.



Så här kan man väl beskriva helgen med en bild.



Har varit ute så mycket som möjligt och har en massa fräknar på nosen.
Helgen har gått lika fort som vanligt men den har varit så bra så det gör inget att det blir jobb imorn.

Var ju på 50årsfest för moster igår och hade jättekul! Folk över 40 är banne mig roligast att festa med. Skrattade så jag vek mig dubbelt många gånger =)

Nu ska jag, efter en massa städning, ta det lugnt i soffan resten av kvällen med Solsidan och nån film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0