Söndag 27/3



Kontraster =)
I en hästtjejs värld brukar det kunna vara ganska stora sånna. Som gummistövlar och heels tex. Var lite sugen på dessa men har redan 3 par och eftersom jag använder högklackat typ 3 ggr året så får de duga.

Har varit på Lager 157, Scorett, Bubbelroom och Lager 70 idag. Hitta massor av fina saker men köpte nästan inget alls. Andreas däremot gick lös så kortet glödde =)



Innan vi åkte dit gick jag upp vid nya halv åtta och släppte ut hästarna och mockade. A, som kom hem halv sex i natt efter spelning, fick sova så länge som möjligt innan jag tillslut väckte honom och så åkte vi.

Hann vila lite när vi kom hem igen sen blev det stallet igen. Fixade resten och tog en promenad på 20 min med båda hästarna. Mer orkade jag inte, tror jag håller på att bli förkyld =( Har förbannat ont i halsen!

Ny arbetsvecka imorn då. Hoppas den rullar förbi fort.





Kommentarer
Helena

Det är egentligen lite konstigt, jag känner mig alltid snyggare i risiga stallkläder än när jag är finklädd ;)

2011-03-27 @ 21:56:42
URL: http://travgalen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0