På väg hem från stallet igår. Det var skön...

foto1568 (MMS)

På väg hem från stallet igår. Det var skönt att springa lite även fast jag blev jätteblöt om fötterna. Det är viktigt att hålla igång kroppen som ryttare, (och alla andra. Mamma!)bara ridning räcker oftast inte. Ska jag tex orka rida ett ordentligt dressyrpass på Helge så krävs både kondition och styrka för att vara i balans i hans gigantiska gångarter. Framförallt om jag ska sitta i traven tex. Idag står ett tufft gympass på schemat och orkar jag ska jag springa till stallet idag med.



Kommentarer
Jonna - en av 3

Det är så sant! Vad duktig du är! Älskar din header!

2011-03-22 @ 08:19:07
URL: http://entandemcykel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0