Helge har varit ute på promenad idag. Han ...

foto1409 (MMS)

Helge har varit ute på promenad idag. Han var jättelugn och snäll och bet bara i grimskaftet en gång. Framsteg :) När vi var klara fick han gå ut i hage igen och så fick Grande följa med mig. Syster med hund kom och så red hon medan jag sprang bredvid med vov-jackson. Han (hunden) som alltid varit väldigt skeptisk till hästarna, eller velat valla dem, var skitduktig och sprang tom lös! Han ska få följa ut i sommar. Imorn ska vi åka till dalarnas bästa hästsportbutik och "titta" :)



Kommentarer
Jessica

Jag tror att du får plats i den! =)



Jag rider gärna Grande någon helg men kanske ska hoppa över denna då det nog kan bli lite svårt att ta sig någonstans alls i trafiken! =) Men helgen efter kanske, kan ju höras lite närmare! =)

2011-03-01 @ 21:11:42
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
systra di

tack fina syster <3

Ska försöka bita ihop och hoppas att jobbandet går bra och får tiden att springa iväg så Micke och pengar snart finns hos mig, och Våmhus besök är nära.

Fin bloggen har blivit förresten!

Tack så mycket för idag<3

2011-03-02 @ 00:51:52
URL: http://sofiekans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0