Helg

Slutade två på jobbet idag och så bar det iväg till stallet. I vanlig ordning, som alla dagar, året runt, jämt.

Fixade stallet sen hängde jag på transporten och hämtade upp A så hämtade vi hö. Nu är transporten proppfull igen =) Det förra tog slut precis idag så det var perfekt tajming.

Efter stallet kom jag hem bytte om sen kom en kollega förbi och vi sprang intervaller i 25-30 min. Kände mig pigg men blev riktigt trött på slutet. Så där att man knappt kan andas utan att spy. Usch, vilka påhitt! Men det är skönt nu när det är gjort.

Imorn ska båda hästarna ridas, träna på något sätt, på afterski sen hem och bara ta det lugnt. På söndag ska vi ut på en liten utfykt och sen var helgen slut igen =( Fort går det.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0