2011-06-19

Blev ett sent samtal på skype igår så jag såg fram emot en sovmorgon. Mmm tjena. Vaknade halv åtta och kunde inte somna om igen. Typiskt mig =)

Tog det lugnt på morgonen och var i stallet vid tio. Gjorde stallet och byggde en hage sen red jag Helge medan en kollega gick med Grande. Helge var skitdryg! Han accepterade varken bettet eller skänkeln utan bara for fram och tillbaka, upp och ner och var bråkig. Sista 10 minuterna gav han sig äntligen och gjorde som jag ville.
Skithäst =)
Han blir ursäktad med att han inte blivit riden på ca en månad.






Nu är jag hundvakt för mamma och pappa for upp på akuten =( Väntar på att höra från dem snart.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0