Ofattbart.

Jag menar självklart det som hänt i Norge.
Vi var där bara för några dagar sedan och hade det helt underbart! Fantastiskt vackert och man hade inga problem i tankarna.
När vi hade möhippa igår tänkte man inte på det så mycket, vi hade liksom fullt upp. Jag trodde först att det "bara" hade exploderat i Oslo och fick reda på Utöya först i morse. Hur kan EN människa förstöra livet för så många? Det går bara inte att fatta.
Ens egna, förvisso för mig ganska jobbiga, i-landsproblem känns som obefintliga i jämförelse.





Nej usch. Förjävligt är vad det är.. Riktigt vidrigt och jag hoppas den människan som gjort allt detta får lida och må fruktansvärt dåligt resten av sitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0