Var i stallet mellan 8 och nästan 13 idag....

foto1212 (MMS)

Var i stallet mellan 8 och nästan 13 idag. Tog ut hästar, ut med hö + vatten, tömkört, ridit, mockat och packat en massa hö. Helge blev som syntes tömkörd. Värmde upp med lite pulsa i snön sen gick jag till stallplan för att se om han var halt fortfarande. Vilket han såklart var! Jag hatar det här av hela mitt hjärta! Jag har lagt ner sexsiffrigt med pengar, sjukt mycket tid, tålamod och tårar. Jag var less på att han alltid är trasig redan för länge längesen. Den gången kommer han inte bli bra, jag vet det. Han har fått massa medicin och vila men det hjälper tydligen inte. Det är slut nu, jag känner det på mig och jag känner bara att allt kan dra åt Helvete. Jag ska aldrig mer köpa en till häst! Grande får promenadridas så länge det går sen slutar jag med hästar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0