Tolkat.

Vilken härlig dag det har varit idag.

Började med att släppa ut och mata hästarna sen tog jag tag i mockning och fix i stallet. Efter någon timme kom älsklingen och så tog vi Grande och stack ut och tolkade. Grymt kul! Grande är super som tolkhäst. Inte alls rädd och han verkar tycka det är kul att slippa krumilura utan bara springa och busa. A hade också kul och jag med =)

Kul att man kan ut tillsammans med hästarna.







Lite senare for vi in på stan, tog en pizza och gick och kikade lite i affärer. Hittade ett par träningsbyxor på Intersport och så köpte älskling en jättejättemysig stor, gosig kofta till mig <3

Hittade även en supersnygg jacka från Nike och en från Adidas för havla priset som jag var väldigt sugen på men INTE köpte ( efter mycket tillrätta-prat från pojkvän). Dock behöver jag verkligen ingen jacka men ni vet väl vad ordet REA gör med tjejer =)

Han köpte en Adidasjacka som var skitsnygg och även den för halvapriset. Ett riktigt kap eftersom han gått och kikat på just en sån jacka ett bra tag.

Jag har även shoppat lite hästsaker, fast det var några dagar sen.
Eftersom Helge biter och drar i Grandes grimma så köpte jag en ny sån, samt boots. Det är det som mest går åt i stallet. Grimmor och boots. 3 trasiga grimmor på tiden Helge har vilat. Marodör. Det har blivit lite bättre sen de fick Jolly bollen iaf.



En riktig skitunge är vad han är. Hoppas jag får många fler roliga år med honom även om det ser mörkt ut ;(




A är och repar inför afterskin imorn med sitt band och jag ska fixa lite här hemma och kanske se hur nykomlingarna i Let´s dance klarar sig. Jag vill också träna så där mycket som dom gör! Tänk om man hade tid och råd med det! Den här veckan blir det iaf 3 gympass och ett på skidor tillsammans med Sara i morgonbitti.









Kommentarer
Ulle

Det är ju sååå kul att tolka =)

Håller tummen för dig och Helge inför veterinärbesöket. Har följt er resa på buke..

2011-01-08 @ 20:07:43
URL: http://livetitun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0