Hejsan hoppsan nu vare 2011!

Nu känns det som att jag blivit överkörd av ett tåg igen. Fast inte pga jag varit full igår eller så, jag är bara så galet trött! Ska bli något överdjävulskt skönt att bara ha en hemmakväll ikväll! 

Nyåret firades genom att dra på sig långbrallan, täckbyxor, mössa och åka till Blecket där 3 rätters, sällskapsspel och en massa tok väntade.
Jag tog en nykter nyårsafton. Är lite smått förkyld och har varit "ute i svängen" tre helger på rad så det fick räcka. Herregud så mycket är jag knappt ut på ett år i vanliga fall =)

Innan vi drog upp på skogen så tog jag en lååång sovmorgon och sen fixade stallet. Har känt mig så pass risig att jag inte orkat rida men imorn blir det nog en sväng iaf. Åtminstone tömkörning.
Hästarna har dock roat sig ändå med sin Jolly Ball i hagen.

Idag tog vi en tur till Bösjön och skulle fiska men pga en del missöden som resulterade i genomblöta kläder och minusgrader så fick vi åka hem och grilla korv i stugan ist. Inte mig emot.
Lite körv sen hem och vidare till Grönklitt där Andreas och hans band hade spelning på Afterskin.

Äsch bilderna får tala sitt språk ist.


















Min rockstar till älskling som jag hoppas kommer hem snaaart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0