Söndag

Och så var helgen slut. Även fast jag varit ledig också torsdag och fredag så gick denna helg lika fort som alla andra =(

Imorse fick vi iaf sovmorgon. Båda två för engångsskull och gick inte upp förän tio. Underbart!
Blev en god frukost sen gymmet i nästan två timmar. Känns riktigt bra med träningen nu, jag orkar mer än när jag började och det är väl iaf ett bra tecken ;)
Fokus på mage och armar idag. Körde mycket ben också så jag har nog träningsvärk överallt imorn, hoppas jag.

Hann hem och äta en smörgås sen tvingade jag med mig älskling till stallet så fixade vi det sen tog han lite kort på mig och hästarna.




Nu hoppas jag söndagslugnet ska infinna sig och det blir inte mer gjort än mat, disk och en dusch ikväll.


Kommentarer
Elin

spännande att få veta hur det går idag! håller tummar och tår.. :)

2011-01-11 @ 13:40:23
URL: http://stallvran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0