Min dag än så länge.

Idag var det meningen att jag skulle fota lite skoteråkning men eftersom det REGNAR ute så blir det inget med det. Varken jag eller kameran har någon lust att bli sjöblöta och frysa ihjäl på nån myr med blötsnö upp till midjan.
Nej tack!

Istället så ska det tränas på gymmet och den här gången ska jag vara halvdöd när jag kommer hem. De senaste två gångerna har det varit lite småslött pga huvudvärk bla. Jag har kommit till det stadiet att jag knappt får träningsvärk längre ( det blir tydligen så när jag kommit igång med träningen, tråkigt!) så det är inte lika kul att träna =P Man vill ju att det ska kännas!

Klev upp halv åtta i morse och for till stallet. Hästarna är ute, boxarna är mockade, hö är packat, vatten bytt och utkört till hagarna (min bil är underbar när det ligger 1 dm tung och jobbig snö på marken). 

Skönt att ha det klart!


Två tredjedelar av mina pojkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0