Kan era hästar stå still på gången? Eller ...

foto1302 (MMS)

Kan era hästar stå still på gången? Eller stå kvar i boxen med dörren öppen? För mig är det viktigt. Inte att andras hästar står still men mina egna. Det är behändligt att kunna gå i från och hämta något man glömt osv. Sen ska man ju inte lita blint på att de står kvar i alla lägen så klart. Jag har dem inte lösa med öppen stalldörr tex. Det går jättebra att göra ordning båda mina hästar helt lösa i gången, däremot är det inte alltid resten av uppfostrandet går lika bra ;)



Kommentarer
Anna

Jag har Jolly JÄMT lös på gången. Hon står som ett lamm. Tom när ja klippte henne stod hon helt lös.



Ja brukar tom kunna åka från stallet och glömma stänga boxdörren, men hon står snällt kvar där inne ändå.. haha

2011-01-23 @ 21:37:13
URL: http://jernpiller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0