Jag är ledig idag och börjar inte förän på...

foto1221 (MMS)

Jag är ledig idag och börjar inte förän på måndag igen. Skönt! Dagen idag har dock gått i ett. Ingen rast och ingen vila. Tog ut hästarna, fixade stallet och tömkörde Grande. Det hade snöat så mycket att jag körde ut vatten till hagarna med bilen. Sånna här dagar är jag extra glad över min stora, starka, fyrhjulsdrivna bil. Love it! Den tar sig fram tammeFan överallt den rackarn :) Tömkörningen gick bra. Grande har jämt lite hyss för sig när man tömkör så han sprang av sig lite i början sen fick han jobba i trav i djupsnö och inspänd. Det blev inte så länge pga snön men han jobbade på helt okej och fick lyfta på benen rejält. Innersidan var han lite trög att följa i båda varven men annars inget större fel. Hann precis slänga i mig lite mat sen åkte jag och hämtade hö och tränade på gymmet 1.5 timme. Mage i vanlig ordning och mycket armar. Axlar, skuldror och rygg blev det också. Men ingen kondition. Det är tråkigt :) Får bli skidor nästa vecka, kanske i helgen tom om näsan kan sluta rinna. Iaf så direkt efter gym blev det en snabbdusch sen iväg igen till moster och kusiner på middag. Lyx! Helge fick vila och han är sååå less på det. Ska gå en sväng med honom imorn och på tisdag blir det dommedags-återbesök :( Magkänslan är inte bra alls. Resten av helgen har jag inte så storslagna planer för. Hästarna, se älsklingen spela på afterski och sen får vi se. Så lugnt som möjligt hoppas jag efter alla dessa helger som varit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0