Fredag.

Äntligen är det helg igen. Veckorna går fort även om det känns sjukt länge tills våren är här. Längtar!
Spec nu när det är 15 grader i lägenheten. Mora Strand kan dra åt helvete. Jättemycket!

Efter jobbet idag gick jag på stan en sväng och hittade klänningen i mitt liv. Klänningen med stort K. Herrejevvlar va snygg den va! Lite western-stuk, rutig halv ärm och puffiga volanger. Låter inte alls spec snyggt nu när jag skriver det men kanske slänger in en bild på den sen. I love it!

Var in på systemet och fick med mig några cider hem ifall jag ska ut på parken imorn. Får seee... Jag är alltid på partyhumör i början av veckan sen går det sakta men säkert över till helgen =)

Har fixat stallet och ätit lite precis. Blir en svullarkväll med godis framför tv:n ikväll kan jag lova. Imorn har jag massor att göra i stallet. Bla ut med mina bästa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0