Träning.

Det är så kul att jag kommit igång med träningen ordentligt nu! Jag aldrig tränat så mycket som jag gör nu ( har iofs aldrig vägt så mycket som jag gör nu heller =P) och det är riktigt kul! Har kört ungefär 3 pass i veckan på gymmet plus stall, ridning och promenera med Helge. Igår gick vi dessutom en timme till jag och A. Från oss till mamma och pappa för att hämta bilen jag lämnat där dagen innan.

Idag körde jag en halvtimme på cross-trainern sen en halvtimme med bara mage och armar. Härligt härligt. Det känns verkligen i kroppen att man gjort något bra.

När Vasaloppet är slut ska jag ta upp skidåkningen igen. Den har lagts åt sidan lite, och jag klagar inte =), men nu tror jag att det ska bli lite mer åka. Har ju trotsallt köpt spårkort i Hemus.

Stallet är klart och nu ska jag ta tag i disken innan pojkvän kommer hem med mat. Senare ska vi baka muffins! MUMMA! Tur jag har tränat.



Kommentarer
Jessica

Hej! Jag hittade en klänning i garderoben som jag inte kan ha längre (den måste ha krympt, förstår inte...). Tänkte att du kanske ville ha den? Den är lite lik den som du la ut bild på för ett tag sen, kom därför att tänka på dig när jag hittade min! =) Det är stl. s och jag har bara använt den ett par gånger. Rödrutig, långa ärmar, "skjortliknande" upptill och veckad kjol... Du får den om du vill ha den, säg bara till! =)

2011-03-01 @ 15:59:42
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0